Plockar upp och plockar ner, livet är i massvis med bitar

Mitt rum ser, som vanligt, förjävligt ut. Tänkte vara lite effektiv med min ack så dyrbara tid. true story.

Jag valde att börja städa rummet. Ni anar inte hur mycket kläder jag har?!??!?! VARFÖR köper jag nya kläder utan att slänga något plagg för... *mutter*

Just nu är läget att man ser golvet igen. Tänkte befria min byrå mot alla prylar som ligger där, och sedan det hemska, fruktade skrivbordet (insert horror music here).
Efter det är det planerat att städa toaletten, duschen och handfatet. Kommer ju gäster imorgon, men då ska jag ivääääg! *längtar*. Blir dans och party på MP i jakan med käre Michi!

aja, bäst att fortsätta städa så man blir klar. Tänkte plugga ikväll också. En fredag, jag vet. 
Jag är lite knäpp sådär....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha jobbigt :P

2012-02-03 @ 16:57:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0