Så. Jävla. Bra!!!

Åh jag sitter just nu i ett smått  glädjerus (fast dagen började rent  helvetiskt minst sagt).
Mitt KÖRKORT är äntligen helt 100% betalt! Nu kan jag flytta runt datumen hur jag vill cuz they're paid!
*Lycka*
Weeehooo! och jag kommer ha pengar till en eller till o med två lektioner på körskolan?? :D Allt går liksom ASBRA!
________________

somsagt, dagen började skit cuz SL har tagit bort min avgång på morgonen när jag börjar 10:10. KUL! Nej. Så fick skjuts till Kallhäll av Gudfar, satte mig på donken, inväntade Tussen som kom i en gasande bil från norrköping (försovit sig rejält för er som ville veta), plockade upp mig och vi åkte till skolan. Det bästa är  att jag bara hade feber en gång? Den försvann sen!!! :D
Är fett taggad på skolan nu, har en lektion imorgon, ETT prov (hehe onödigt jag vet), och jag är så jävla redo som jag kan vara! iiih! 

People watch out, Helen's back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0