S[he] [was] just ano[the]r [one]

Sitter och tänker och funderar, inte på mitt arbete om EU, inte på någon läxa, inte på inställda YrkesSM (för min eller Lillebrors del iaf), jag tänker på annat helt enkelt.

Känns som att jag inte kan fokusera längre, att jag bara virrar omkring och inte vet vad jag gör??!
Det är hemskt.

Mitt arbete om EU (för er som är allvarligt intresserade) ska handla om EUs 27 medlemsländer och för- och nackdelarna till att fler länder vill ansluta sig till denna fantastiska allians.
Härligt eller hur? Argument är jag bra på, så jag hoppas jag lyckas med det här arbetet! Ska försöka göra (hehe...) en gammal uppgift också i Samhällskunskap som jag sort of förträngt... oopsie.

Imorgon ska jag ut och köra, jag ser fram emot det. Sen måste jag plugga. Funderar allvarligt på att kliva upp tidigt för att kunna plugga ifred (läs: ingen fight om internet) och vakna till liv ordentligt,och sedan ge mig iväg. Gudmor drar iofs vid 9, men ändå....
Vill bara dra iväg härifrån, dra iväg från Sverige och bara glömma just nu.
Jag vill göra ett tillägg på min tatuering också!!

Motivationen....vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0