She's my biggest distraction

Jag skulle vid det här laget förhoppningsvis varit halvvägs genom min EngC uppsats, men nu är det så att jag inte ens har skrivit ett enda jävla ord.
Jag skyller på Geisha!

Sure, jag är mycket lugnare här nere på ön när jag har henne runtomkring mig, när jag alltid blir lugn bara av att kolla på henne, och allt sånt där tjifstjafs runtomkring. Men jag kan bara inte plugga?
Hon distraherar mig som fan, hon stör mig inte ens? Hon ligger och sover i soffan, och det enda jag vill är att lägga mig där jag med och mysa med henne?
Jag vill att det blir hon och jag igen...

Jag fattar inte hur dåligt self-control jag har, att jag inte kan fokusera, föärsöka glömma henne för bara ett par timmar.
Nu är det såhär att jag vill ta vara på VARJE timma jag har med henne här på ön, jag vill inte missa en enda om jag bara inte kan! Jag klarar inte av att skriva en uppsats på 4sidor då på engelska om hur man ser olika på skönhet och vem som egentligen har rätten att bli kallad monster. Det går fan inte.

I'm so screwed på lördag alltså, IG here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0