Spiralen snurrar antingen neråt eller uppåt, min den står still

Har haft en riktigt underbar dag idag. Sett klart VD och TSC nu också (vilket plussar på feel-good-känslan!), Bällsusen och jag firar 3 år som bästisar, skolan gick helt chill och jag har världens mysigaste (dock ej snyggaste) tröja på mig.
Perfekt

Sen hörde K av sig, var dum mot mig. Han sitter på en pub och dricker ÖL. Jag vill också ha öl.
Sen får jag sms varje gång han beställer ny öl, och när glaset är halvtomt/halvfullt, när han tar en klunk, när han tittar på sin öl osv.... Man blir inte lite sugen på öl!!!!!
Så grymt taskigt då jag vill ha öl!!! Imorgon blir det vin för min del, innan jag och Michi drar till mp., heheh. Får la se hur påverkade vi blir av de två flaskorna och vodkan xD
I'm so gonna be drunk tomorrow!

I alla fall. Jag är lycklig just nu, riktigt jävla förbannat lycklig (förutom det där med ölen förstås).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0