Vita små moln, ej fluffiga, cirklade omkring mig imorse

Jag missade bussen imorse.
För jag halkade.
Jag sov lite till.
För jag kunde i väntan på nästa buss.
Jag åkte till skolan.
Big mistake.

VI ARBETADE UTOMHUS!!!!!!!!!
BIG FUCKING MISTAKE. jävla hemskt kallt!!

Höll på att förfrysa utomhus bland äppelträden, sågarna och sekatörerna. Hade knappt någon känsel i fingrarna eller tårna. Sen slutade vi klockan 11, inse ironin i att jag kom till skolan halv 10(?!).
Åkte med mina kalla arbetskläder - kan tala om att jag syntes idag, helt klädd i varsel-gult(!!!) - mot väsby för synkontroll. Det gick väl bra måste jag säga, Fett obekvämt att få en sån där öronpetare instucken under ögonlocket?
Skojar absolut inte.
Sen begav jag mig hit till Barkarby och 'bror''s lägenhet där Nexusen, somsagt, blivit återställd.

Håll tummarna nu att den inte krånglar mera.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ja alltså SMÄRTAN när man kommer in och händerna saaaakta tinar upp är så. jävla. hemsk.

2012-02-02 @ 21:24:00
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0