42° feber är en PERFEKT början på året!

Tja, året slutade/började inte så värst bra i alla fall. Hade ju enorm huvudvärk under gårdagen som kom och gick, drack lite alkohol (sa alltså nej till en hel del!!!) Och FRÖS som bara den! Jag hade solklart feber. Under tolvslaget hackade jag tänder, gick sedan in och kände mig jättevarm fast jag frös som fan!
Papi gav mig en kram och blev jättechockad av hur varm jag var....då jag skulle få låna Ts säng behövdes den bäddas med mina lakam, men Papi ordnade det, sen kröp jag ner.
Tårarna bara rann, febern var högre än någonsin, och Papi var jätteorolig för mig.
Lyckades tillslut somna och T hade tydligen smygit in i rummet för att byta om -då låg jag och hackade tänder och grät floder. Så Papi hade kommi upp, tagit tempen på mig (42° DEN NI!!!) och tvingade i mig två Alvedon, samt funderade på om han skulle ta av mig mitt täcke! Men det fick jag behålla i alla fall!
Sen har både han och Mami tydligen kommit in till mig under natten för min feber var ju allvarlig! Den sänktes dock med 3° tror jag de sa, så jag fick sova till halv 2 idag.
Febern kom tillbaka, likaså huvudvärken, men övergick sedan till ENORMA svettningar. Jag simmade bokstavligen, så strax innan middagen (jag hade endast druckit en kopp te under dagen, ingen mat för mig inte!) Så blev det duschen för mig - sen mat! Mår betydligt bättre nu, men har yrsel när jag står upp, annars mår jag bra, och hoppas på att 2012 blir mitt år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0