8 Januari 2012

Ja, Godmorgon på er!
SItter, nyduschad (jag har fått för mig att duscha varje morgon och kväll nu, inte av hygieniska skäl, utan av mysfaktorn?!?!??!
Jag har alltid undrat vilket planet jag kommer ifrån.
True story

Idag är det plugg på agendan! Ska bli klar med projektarbetet idag tänkte jag, sen fixa excel-listan för studentskivan (samt kolla vilka som inte skrivit på kontraktet), sen måste jag verkligen verkligen göra engC och svC!!!!
Och jajuste, jag har växtprov, krukväxtprov, samhällskunskapprov också som jag måste träna på. Helvete.

Om någon vill byta så är det helt okej med mig!! - ja om det innebär mindre arbete från min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0