Allergi mot virus?

Precis vad kanske ALLA drömmer om så har jag, fröken Helen dårå, blivit allergisk mot virus.
HURRAY!
Nackdelen är att jag inte blir motståndskraftig mot dem, jag blir drabbad även jag, och därför reagerar jag så starkt på det viruset jag har i halsen.
Okej rörigt värre, vi börjar om.

Min läkare jag var hos skickade mig på halsprov #1 innan besöket, sen blev det halsprov #2 och halsprov #3 under besöket.
Domen lyder:
Du har en virusinfektion i halsen som du är allergisk mot, ät Ipren i 10 dagar så försvinner det

Jo man tackar. Häääärligt. VAFAN, hur kan man vara allergisk mot ett virus?!??!?!
Det är käre virusets fel att jag varit sjuk sen november månad också, för kroppen kan inte stöta bort det, därför har jag blivit sjuk som en allergisk reaktion............typ.
Vi säger så.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0