And off we go!

Jag är fixad från topp till tå. Inte överdrivet, men snyggt (så att man känner sig snygg liksom, ni tjejer fattar?)!
Gudfar ska skjutsa  in mig till Rotan, därifrån ska jag sitta på pendeltåget mot stockholm södra, där K hämtar upp mig med bilen. Sen ska vi typ ha 1h slötid eller vad det nu var innan filmen börjar. *hejpirrimagen!*

Nej allvarligt, det ska bli kul. Mindre kul att filmen kommer vara läskig. "The darkest hour"....wow yes vad jag kommer sitta klistrad vid honom. Förhoppningsvis harjag växt ur min fegis-kostym så jag kan kolla på filmen!
Håll tummarna åt mig va?



Kommentarer
Postat av: Elin

Nååååååååååååååå!!!!! Hur gick det!!!

2012-01-15 @ 09:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0