Bostadsköer, plugg och fuffens

Känner att min 'blogg-spirit' har sjunkit lite halvt sådär!
Måste bli liiiite bättre!

I alla fall. Idag har varit en onödig dag. Mitt schema är onödigt. För pressar vi ihop alla tider så kan vi vara lediga i en hel jävla dag, typ två egentligen!!! :O Men godkänns det.... nej. *sadface*

Har suttit och fyllt i bostadsköer för studentboende i uppsala alldeles nyss, tänkte fortsätta med det i helgen efter pluggandet! Har ju fullt upp med växtprov, samhällsprov, teoriprov (mars dock, men vill lära in det så det sitter), Engelska C, SvenskaC C-uppsatsen (ett rent jävla HELVETE man ska genomgå!!!).. Dör snart?
Men ser till att varva tiden faktiskt! Bostadsköer is the shit liksom.
Behöver bostad till i höst, vet ni någon HÖR AV ER.

Sen har jag ju förstås fuffens för mig hela tiden. Jag sitter med massvis med hemligheter som jag inte delar  med någon. Eller jo, några, men inte många! Den ni!! hehehhe.
Nu ska jag tala om för en viss person som är speciellt pratglad ikväll att jag ska hoppa in i duschen och inte kan messa då. Guess who?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0