Chasing Liberty

Ligger här i min FANTASTISKT sköna säng på Dalarö och är skitnöjd med livet. I alla fall just nu! Hehe... Har suttit uppkurad i soffan och kollat på "Chasing Liberty" och HERREGUDMINSKAPARE vad jag har dreglat och stidsat och pipit, han är så GRYMT SNYGG!!!! Bara för det kommer jag inte på hans namn...JO! Matthew Goode tror jag bestänt, efternamnet är korrekt i alla fall. My god vad jag bara SÅ ska se den filmen igen, helt klart min typ av film, true story!! I skallen på mig just nu: ska jag dissa hockeyn förr att få behålla min sömn och kunna köra imorgon? Eller ska jag kolla hockeyn och vara en zombie....fan svårt val! OM papi eller mami kommer upp och väcker mig kollar jag hockey, annars sover jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0