Denna obekväma säng...

Jag hatar verkligen min säng?
Den gnisslar för benen är lösa (för gängorna där skruvarna sitter har blivit nedslipade eller något sånt skit), den är för hård, den är för obekväm, min madrass är för liten.
Jag kan hålla på i en evighet?


Ska ta och bädda rent i denna hatade säng, för sen ska jag in i badrummet och borsta tänderna, kanske duscha *sniffsniff* JAPP, duscha också!
Det finns ju inget bättre än att vara nyduschad och krypa ner bland rena lakan????!

Imorgon ska jag ringa naprapaten som vi förhoppningsvis får gå till på måndag, och sen ringa Papi, för vi ska ut och övningsköööra!! För jag ska vara på Dalarö fram till lördag. Då bitterfittan A kommer hem och spyr hat-parfym över mig.
Jag har ju inget problem med henne. Åh vad det här är svårt!

JUSTE! Jag har sökt 3 jobb idag, den ni! Och fler ska sökas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0