FINALLY

Åh jag sitter här med tårar i ögonen, projektarbetet är äntligen helt 100% KLART!!!!
Ni anar inte vilken lycka det här är för mig! Jag har kämpat som fan hela hösten med Ronja, skrivit och kämpat för att få ett slutresultat jag kan vara stolt över,
and I made it!
Jag sparade ner arbetet på ett usb, rusade upp på övervåningen och fick min gudfar att skriva ut det åt mig, och jag höll fan på att börja lipa när jag fick det i handen. Så fint ,
jag är så grymt jävla stolt över mig själv!
Vi fick det att funka, du och jag Ronja.
Fan vad vi är bra.
Du må vara en grinig kärring,
men jävlar vad jag älskar att ha fått möjligheten att jobba med dig!
<3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Frugan

Vad duktig du är! <3

2012-01-08 @ 18:11:45
URL: http://efterskimret.blogg.se/
Postat av: kalle

Vilken fin blogg du har :) allt bra med dig?

2012-01-08 @ 19:12:43
URL: http://kallehedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0