FREDAG den 13 Januari

Okej, hej otursdagen som ännu *pepparpeppar* inte bringat någon större katastrof för mig?
Jag är lite halvt skrockfull, men jag har aldrig direkt trott på att 13 är 'otursnummret', men någonting säger mig att jag ska vara aktsam varje gång det är Fredag den 13. 
Det brukar inte hända någonting, men skadar inte att vara lite extra försiktig då jag är så klumpig liksom?

Idag så hade jag sovmorgon, SUPERSKÖNT, sen drog jag iväg till Plantagen Barkarby för att kolla in krukväxter. Vi passade på att ta en fika när vi var klara, men min latte var mera mjölk med kaffepulver än kaffe med extra mjölk, hajar ni?
Weird shit

Hade samhällskunskap efter det och vi snackade politik!!!! :D Åhvad jag verkligen ÄLSKAR det!! Funderar seriöst att joina ungdomsförbunden nu igen... cux i love it? Men det blir nog efter SM... orkar inte ha mer att göra nu.
Dränks snart?

Nu blir det plugg som gäller, lite engelskaC plugg faktiskt! Behöver börja någonstans bland virrvarvet och helgen är tillägnad plugget. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0