I all hast, massvis med ändringar i sista minuten

Jag vaknade imorse. Kände direkt att någonting var fel. Ack så rätt jag hade.
Var bara att slita bort sängkläderna, fram med vanish-sprayen och vänta. Varför ska alltid madrasser vara vita för??! Kan de inte vara röda så man slipper se det hemska?

Denna jävligt onödiga incident innebär att jag är tvungen att tvätta mina lakan. Idag. För min tvättkorg bokstavligen svämmar över.

Ack detta tragiska liv.

Hade gympa idag också. Känner mig fett träningsmotiverad! Vill bara fortsätta nu nu nu!!!!
Ska lätt göra hemmagym varje dag. Som bevis blir det updates här på bloggen! Bra, right?

Fast vi sätter inte upp några mål, cuz de kommer jag att skita i. Huvudsaken är att jag tränar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0