I can't, I just freaking CAN'T do it!

Allvarligt.
Jag är 'klar' med min jävla bokanalys. Nu ska jag bara skriva en uppsats.
Kul.
Eller inte.
Ska skriva ett dagboksinlägg om en text ur boken.
Jag läste precis klart den texten.
Men jag kommer inte ihåg någonting.

Jag är helt jävla hopplös nu med plugget. På det hela så ska jag lyckas göra två powerpoint presentationer (projektarbete och SvenskaC C-uppsatsen) + själva C-uppsatsen i SvenskaC.

Jag ska klara av SM med allt jävla plugg. Allt mentalt?
Jag har tagit på mig för mycket igen. Jävla skit.

Juste, städade min garderob idag, den är fin nu. Ska leta reda på mitt brev från 'antagning.se' också! Och göra ansökan till högskolan + universitet till i höst. Skadar inte att söka liksom.
Vill ha någonstans att bo och något  att göra i höst....

Nu ska jag plocka ihop mina grejer. Jag vill sova nu. Orkar nämligen inte mer. För jag kan verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0