I'll bite you with my fangs

Igår träffade jag K igen. Mysfaktor verkligen!

Återigen fick han bestämma vart vi skulle - eller tja...jag har mer eller mindre inget val - och det blev till att spela biljard!
Gud det var verkligen år och dar sen man spelade! Bäst av 5 skulle vi köra.

Ma gjorde ju några slarv genom att ha ner hans och sånt skit, så han ledde första omgången, men jag knep de tre sista matcherna (sista vann jag verkligen, de andra två gick ut på att han hade ner 8 i fel hål typ...hehe)!!

Kul var det!
Sista tåget hem till Dalarö skulle gå 23:52 från södra stationen... men K träffade på nån gammal polare som drog med oss till N-tourage! Mygod vad roligt det var verkligen!!

Det blev lite för många öl dock...snurrade rejält i skallen på mig och jag hade knappt ätit något under dagen. Smart.

______________

Nu ä'r jag hemma i Väsby igen. Med blåmärken lite här och var på kroppen och i formerna av bitmärken. Hmpf! "jag bits inte" - jo men tjena! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0