I'm sorry, but I'm just such a busy woman.

okej, jag bloggade inte senare igårkväll. Men jag bloggar nu? *happyface* Please?

Jag har sämsta pluggmoralen ever. Allvarligt, kan inteplugga överhuvudtaget. Tänker för mycket på annat, tänker för mycket på andra. Tar på mig för mycket.
Det är helt enkelt för mycket.

Usch, hatar det här. Har ett helt jävla uppdrag i EngC som ska in på fredag, tror jag det var? Hopplöst fall liksom? Tänkte föröska mig på det nu ikväll, började på bokanalysen igår faktiskt, men den är ett helt helvete. Sen är det en uppsats som ska skrivas! Dock finns ingen limit på hur många ord (whoopieedoo!) så ah. Jag kör på G i EngC, låter bra? Japp.

Idag kom min studentklänning hem förresten!! Den är så fin, så vacker, och den finns här hemma hos mig! Har prövat den och den sitter som en smäck verkligen!!! :D Dock är den lite för stor över bysten, men det är det inga problem med att sy in alls! Så underbart! :D
Frugans prytlar kom ju samtidigt då vi sambeställde, så ska möta henne på måndag så byter vi grejer. Får jag min födelsedagspresent då?

Nej, nu ska jag till tvättmaskinen (mina arbetsbrallor blev fett gula nu efter tvätten, har ju såna reflexbrallor. Awesome!) och hämta mina kläder. Sen: plugg. efter det dusch och säng. Fast jag börjar bli trött nu, kanske skippar plugget och bara sover istället?Kan plugga imorgon faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0