Jag kommer få skit för det här...

Okej, jag har pluggat växter idag.
Det var allt.

Jag känner mig så extremt duktig idag så det inte är sant!!! Kunde fan vara helt jävla klar med allting nu, om jag bara hade haft motivationen på något heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt annat än där tankarna varit idag?
They've been litterally everywhere!

Imorgon blir det till att gå upp en halvtimme senare, får ju skjuts av Tussen imorgon!! Woopwoop!! :D Ska med henne hem efter plugget sen, ska hjälpa henne plugga och förhoppningsvis själv även bli klar med lite uppgifter jag har att göra (läs: religion, svenska BC, engelska C).
Vår deal  är att när hon kommer, så går jag ut med min termosmuggg med kaffe till henne. Snacka om att ha en taxichaufför som är billig i drift (aja nästan, jag bidrar ju liiite ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0