Längtan

Just nu sitter jag med en enorm längtan tilll:
  • Imorgon 14:45 då jag har tid hos naprapaten med Frugan
  • Tisdag då jag får komma tillbaka till skolan och alla vänner igen
  • Helgen för att fira käraste, underbaraste Junior som fyller 18! <3
Och jag sitter även med min kära argumenterande uppsats och skriver nonsens. Valde titeln:
Rätten att få vara en butter, grinig, skrikande och tårfällande tonåring ibland.
Vettefan om jag kommer få ihop en BRA text om det, men bäst att ge det ett försök?

Åker hemmifrån 12:34 för att vara exakt imorgon, då jag ska luncha med Frugan, sen då naprapaten. Så hinner plugga innan dess då jag ska lyckas ta mig upp 8........ Uppsatsen ska bli klar då tänkte jag! + Ska börja med EngC uppdraget också, för att sen kunna fokusera på restrerande skolarbete.
Smart va?

Nu: Inga planer whatsoever!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag längtar galet mycket till imorgon! Och jag är övertygad om att du kommer skriva en apbra text, pepppepp! <3

2012-01-08 @ 21:28:15
URL: http://efterskimret.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag verkligen älskade den!!

Vet inte var du bor men Fotografiska har förlängt utställningen med en dag i morgon 9/1, så skynda dit om du kan!



Hälsningar Ann-Louise

2012-01-08 @ 21:29:13
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0