Mumsfilibabba!

Okej, jag och Gudfar drog iväg imorse till K-Rauta i Häggvik för att handla trä. Skojar inte?
Vi ska tydligen bygga ett underrede  till en bordsskiva som står i källarvåningen. Men jag dissar honom, jag vill inte bygga :(
När vi var inne i K-Rauta så skulle vi köpa brickor, skruvar och muttrar, de hade värsta "lösgodis" hyllan med dem, så jag blev fett godissugen *cryface*.
Och när vi skulle få en ur personalen att kontrollmäta våra plankor så kommer SNYGGASTE killen ever? Jag överdriver inte?! Han var vrålhet! Heheh, kan inte rå för det alltså! När gudfar står och betalar så gick jag mot bilen, då kommer han, snyggingen, och bara
"tja, ville bara säga vad snygg du är"

Nu hör det ju till saken att jag inte alls är snygg idag? Körde på vinterstövlar, jeans, hoodie, min rosa skidjacka, mössa och oborstat -utsläppt- hår. Vackert, verkligen.
Men alltid lika trevligt att få komplimanger de gånger man känner sig som fulast <3

pic.twitter.com/X8pJJn6o
le hårdsmälta lösgodiset

Kommentarer
Postat av: Elin

Nom Nom

2012-01-14 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0