Naprapat

Det är ett nytt år, med nya möjligheter, men värken i min rygg kvarstår.
Har tänkt på det länge nu, att gå till Naprapat Högskolans Klinik, de är ju fan utbildade, övervakas av sina handledare och kanske kan hjälpa mig med min rygg? Har ju fittigt ont i den :'(
Försöker få med Frugan också, får se vad hon säger om det.
De har ju massage där också!
180/200 kr är inte mycket för en sån behandling?

Hoppas de kan hjälpa mig, för i så fall återvänder jag dit garanterat och får hjälp med ryggen, vad nu som är fel med den? :)
Har någon av er kära läsare gått dit, eller hört talas om någon som gått dit?
Kommentera gärna och berätta *nyfiken*

Kommentarer
Postat av: Frugan

Frugan viiiill! :D

2012-01-04 @ 18:31:38
URL: http://efterskimret.blogg.se/
Postat av: Erika

Oh.. Gud vad snyggt! Vart har du köpt den wallsticken? Eller är det målat? :)

2012-01-04 @ 22:00:02
URL: http://prettylittleerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0