Natriumhydroxid, Jodopox och Kopparsulfat

Sitter just nu hemma i köket hos Tussen, vi har precis meckat klar med henne kemi-experimet i kursen NaturkunskapB. Mycket trevligt, jag var sekreterare och hon labbråttan. Precis som det ska vara.

Skolan har flytit på. Blrjade dagen med att bli upplockad utanför huset, drog till donken för frukost. Fick inte min bagel -men fick en annan macka istället! Skola, hade en mer eller mindre boring religion-lektion som jag inte alls var inläst på! Sen var det växtprov. Jag som aldrig brukar fuska, hade ärligt talat med mig en lapp idag.

Annars hade jag ALDRIG klarat det! True story bro!

Nej nu sitter Tussen och glor lite halvt elakt mot mig, jag har lagt beslag på internet-sladden cuz nu ska det pluggas engelska!! Tjingar in här ikväll igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0