Ont i ryggen

Jag har varit ute och irrat runt i stan. Först fotografiska med undebara fotografier av Nick Brandt. Sen mötte jag upp Frugan för att vi skulle till naprapaten!
Jag har en konstig rygg.

Tydligen är det onormalt att inte ha en svank...och att vara så stel i ryggen som jag är + ett rörligt bäcken!
Lång lista, jag vet. Alla tar ni fram sina iCares och antecknar detta.
Men hon tröck som satan på flera punkter, gjorde skitont, har ont som in i helvete i ryggen nu - och det är tydligen bara mild värk. Halleluja liksom.
Knäckte en kota också, för hon lyckades inte knäcka den andra (som hade behövts).... ska tillbaka dit onsdagen den 18e! Woopeedoo! :D
Längtar

Nu: vetekudde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0