Peace and Love

Jag är ingen festprisse, eller jo, kanske, lite?
Men ingen som hänger på krogen varje helg i alla fall, men musik gillar jag. Något som Peace and Love bjuder på varje år! 
Har i år ansökt om att bli funktionär på festivalen uppe i Borlänge (granne hos käre Bällsusen!!) och hoppas nu att bli en av det gänget! :D
Håll tummarna nu kära läsare?

Har btw kommit hem till Väsby nu, efter lite Pizza och Bananasplit med min syster, mycket trevligt! Dock failade jag hårt inne på PizzaHut när jag skulle betala:

Servitrisen: "Ska jag ta allting på det här kortet?"
Jag: "Ja tack" *Går 2 sekunder...* "NEJ, vänta, bara det som står på kvittot!!"

Kan ju tilläggas att min syster dog av garv, det gjorde även de vid borden runt om....

Kommentarer
Postat av: forgotten soul

Vill du läsa om problem jag möter dagligen på ett poetiskt sätt? Gå då in på min blogg! ♥

2012-01-03 @ 00:03:43
URL: http://forgottensoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0