Planering...

Woopwoop! Jag sitter fortfarande fast med alla växtnamn. Superkul!

Blir  uppsats-research och bokanalys efter maten troligen! Tänker jobba ikapp lite liksom! Imorgon får jag dessutom skjuts hem av Tussen, så då har jag extratid att plugga därmed! :D Så jävla bra! Sen på onsdag drar jag med halv-ett bussen för att åka till naprapaten.

Jag kommer dö på onsdag btw, allvarligt? Hela ryggen är som stål, och min naprapat är LITEN, jag skojar inte, jättekort och ser supersvag ut. Visst det är ju bara ytligt, men my god vad hon kommer att få kämpa. Sen ska tydligen hennes handledare komma in också och kolla på min ovanliga rygg. Härligt värre....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0