Plans.

Okej.
Ni som är 18+ och gillar att ha kul.
Hjälp mig nu.

Fredagen den 24 Februari ska jag ut på krogen (whatever you want to call it). Jag vill dra ihop ett härligt gäng för vi ska ha en oförglömlig kväll! Förhoppningsvis blir det drinkar och dans - vad mer kan man begära? :D

Varför detta dårå?
Jo för då har det gått ett år. Ett år sen mitt liv kraschade - bokstavligt. Ett år sen då jag var tvungen att försöka stå¨på egna ben. Och jag har lyckats.
I'm still standing, och jag vill att ni hjälper mig att byta ut det hemska minnet mot något bra. Ett härligt minne med många skratt, danser, berättelser - ja allt istället för något som jag ska vara ledsen över.

Några toppenkänslor som jag kan ta med mig på resan ner till öland dagen efter, där det inte ens är säkert att min syster är just då...
Tjinga till om ni vill med och har förslag på vart!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Frugan

Får... får... jag följa med? Snäääällaaaa?

2012-01-24 @ 02:28:00
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0