Projektarbetet

Sitter med mitt projektarbete just nu, tänkte skriva klart det förhoppningsvis idag, min handledare ska ju få det nästa vecka, så hon kan läsa igenom det och sånt. Det är ju bara en preliminär rapport, men jag vill fortfarande göra den så bra som möjligt nu?
Hajar ni?
Just nu är jag fast på resultat, det står att det är huvuddelen av rapporen, but fuck it, den är den kortaste delen? Min metod och min inledning är fan längre? efter resultat kommer diskussion, den kan jag ockås skriva megalångt på.
Vad är det för fel på mig???

Gosh. Skriver så bra jag kan, sen ska jag kolla över det en gång till, se om jag kan ändra någonting, sen skickar jag bara in det till min handledare, så får vi se vad hon säger! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0