Sjukdomshelvete

Bara deal with alla svordomar, jag orkar inte med att prata korrekt längre.
Orkar knappt prata alls, so whatever.

Hade ju världens hosta några veckor innan jul (ni kan ju kolla tillbaka så ser ni hur hemsk den var!) men den försvann, istället fick jag små hostattacker då och då, som jag bara vill slippa.
Under nyårsnatten, som i inlägget en bit ner här på bloggen, så fick jag ju feber och huvudvärk. Alltid lika härligt!
Idag, när jag fan inte kunde sova, jo jag sov, men pissdåligt!!!! Så vaknar jag upp med en KLUMP i halsen. DEt gör skitont! :'(
Kan inte prata ordentligt heller, typ hes och jag måste pressa fram orden.
Kanske dags för mig att ta mig till vårdcentralen?

På köpet har jag och gudfar blivit beordrade att åka och storhandla. Jippiieeee...
När dagen är slut så finns inte jag, jag lovar och svär.

Shit, help me. I'm so gonna die.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Frugan då! <3 Krya på dig!

2012-01-04 @ 14:36:19
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0