snabba puckar och så blev det måååål!

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon, true story. Gick ut och åt frukost sen in i rummet igen och fixa sig. Skulle ju möta pappa inne i stan. Måste ju medge att mina skills är sjujädra bra! :D pratade i telefon med mamma - jupp ni läste rätt. Min mamma. Hon ska hjälpa mig med min studentklänning, den behöver sys in lite. Så under sportlovet åker jag ner till Öland igen, träffar mitt hjärta igen <3 :') jag längtar! Hon ska även kolla upp vad jag lider av, vad för slags infektion jag kan ha i kroppen...kan ju inte vara sjuk den här terminen!! :O men jag glömde i alla fall bort tiden lite..såå jag fick mer eller mindre KUTA till busshelvetet. Jag hann, okej? Sen mötte jag pappa, var skönt att se han igen. Att veta att han lever liksom? *phew*. Dock inte kul att veta att ens förälder inte mår bra, inte alls. Aja, nu är jag hemma i väsby igen, gidföräldrarna blev lite oroliga för mig, men no biggie. Vill ställa mig i en varm dusch nu, LÄNGE och sen kolla på film. Det är en sån söndag liksom. JUSTE dagen har inte bara variy ett helvete, fick mitt lönebesked också, SCORE(!!!!) säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0