The date

Okej, jag är hemma nu. Hemma i Väsby. Tjingeling liksom!

vet att alla är sugna på att höra skvaller, om hur kronprinsessan Viktoria väntar tvillingar, att en tjej på tunnelbanan bröt av klacken på sin fake-lubutoin-sko. Men jag tänker inte berätta något om det! Tji fick ni.

Det jag ska berätta om är min dejt  jag hux flux  flög iväg på igårkväll!
Begav mig av mot södra station, där jag får vänta i typ 1 min på honom, han anläder i en ljusgår, asnygg Audi (modellnamn ska insättas här). Jag hoppar - för en gång skull- smidigt in i bilen och vi gasar iväg mot Heron!
  • Hämtar ut biljetterna till The darkest hour, som faktum är inte var en skräckis fast den är klassad som det! Den var riktigt bra! :)
  • Jag får inte betala min biobiljett.
  • Sen gick vi till ett av fiken för att ta en kaffe innan bion - två latte tack.
  • Den fick  jag inte heller betala.
  • Off we go till biosalongen, men först, köp av cola!
  • Självklart får jag inte betala denna heller
  • Vi kollar på filmen i våra assnygga 3D-glasögon, lite lips-to-lips-action, ja fokus på filmen somsagt!
  • Filmen är slut, vi kör iväg och hamnar borta i Årsta, mys med honom i bilen (tänk inte för snuskiga tankar nu va?!)
  • Får frågan: Vill du att jag skjutsar hem dig till Väsby eller ska du sova hos mig inatt?
  • Jag hade ingen aaaaning!
  • Slutar upp med att han får bestämma - voilá! Jag slaggade i Skanstull inatt!
  • Satt och kollade på amerikans fotboll och berättade våra livshistorier för varandra till 5:20 imorse.
  • Meningen var att vi skulle sova, men hoppa typ 1-2timmar framåt i tiden, först då sov vi!
  • Jag vaknar halv 8 imorse.
  • Väcker honom 9:20.
  • Myspys
  • Stan + frukost/lunch
  • Kyss hejdå
  • Jag är hemma och ler som ett fån.
Tja det var min dejt det! Och jag ångrar ingenting, glad att jag åkte dit faktiskt och mötte honom.

Kommentarer
Postat av: Therese

WOHOO! :D

2012-01-15 @ 19:25:36
URL: http://efterskimret.blogg.se/
Postat av: Elin

Woop woop!!!!

2012-01-15 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0