Thoughts and feelings are everywhere!

Jag kan inte sitta stilla för en sekund idag? Helt jävla hopplöst. När jag vaknade imorse bredvid K, så satte jag mig upp klarvaken och kunde bara inte ligga still längre?!
Då kan det berott på att jag var jättejättejättepissnödig men inte kunde gå på muggen....

Just nu sitter jag är och snackar med Frugan om vår smink-beställning från E.L.F. mycket trevligt, inte speciellt dyrt heller så jag är nöjd! Öhm, imorgon blir det plugg i mängder, skojar inte. Måste lära mig 30-tal grenar sisådär utantill? Och jag är inte den som fuskar på prov, så det lär gå åt helvete på tisdag m.a.o.

Nej nu tänker jag bannemig starta en film, ta med stora datorn till sängen, och somna. Trött är jag och klockan är halv nio. Alltså tillåtet att krypa ner! <3

Kommentarer
Postat av: Frugan

WOHO! Elf är så jävla bäst!

2012-01-15 @ 21:34:59
URL: http://efterskimret.blogg.se/
Postat av: Elin

ooooooo ;)

2012-01-15 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0