Three months to go!

Igår beställde jag hem koden. Koden för att kunna boka teoriprov och körprov!
Om tre, TRE (3), månader kan jag äntligen ha mitt efterlängtade körkort!!! <3

Jag ska dessutom alla teoriböcker av min vän Jullebulle, så det är pure awesomeness!


Är  hemma i Väsby nu. en tvättmaskin är igång, jag sitter och nyser och snörvlar mig (en rejäl förkylning på G anar  jag!) och vi ska tydligen ha gäster över på middag. Kul. Jag som tänkte låsa in mig på mitt rum för att plugga???
Blev btw ingen träff med K idag, cuz  det blev för sent ute på Dalarö + han är tränare i ett lag som tagit sig vidare i sin fotbollsturnering (något sånt i alla fall...). Så vi ses en annan dag istället, men om jag nu börjar bli sjuk, så kommer jag vara tvungen att ditcha honom IGEN?`
Ibland undrar jag var han däruppe vill mig, verkar bara som han vill sabotera i alla fall!

Nu ska jag sitta och fixa med mitt projektarbete, som jag förresten blev helt KLAR med igår. Så skönt verkligen! Men har källförteckning, framsida  och innehållsförteckning klar + jag behövde fixa det i word (har ju inte det på mini... bara på stora laptopen).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0