Tick tack tick tack...

Sitter och väntar på att klockan ska ticka ytterligare lite till. Behöver bli att klockan slår 13:10 så jag kan ringa trafikskolan!

ska ju boka en lektion som jag ska köra, Papi med i bilen så vi får reda på vad jag behöver träna på inför min kommande uppkörning! *längtar*
      Men somsagt, 15minuter kvar..

Jag och Tussen ska hem till mig idag och plugga och söka jobb. Det blir nog söka jobb mest. Får väl se hur det går. Hoppas vi hittar någonting faktiskt! Man vill ha en inkomst sådär när man...flyttar!

Jupp, the news is out. Menmen, jag säger inte VART än så länge! mohahah....

Nej men man kan ju passa på att skriva ut och ansöka lite... även klura lite på vart jag vill vara på praktiken nu i vår.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0