Time just pass by

Alltså allvarligt. Nu är jag i värsta depp-mode. Jag kan bara inte plugga?! Allvarligt? Mår illa av att ens röra böckerna, det kommer smygande redan när jag ser dem!
Att bara veta att jag har ett läxberg som växer gör mig så illamående. Att mina knän fuckar ur just nu när jag behöver dem som mest. Att det  mesta är positivt men inte kan glädjas åt- det suger tamigfan getballe.
No offence, jag gillar getter, de är söta, men getballe är en heeeeeeelt annan sak!

Har kopplat in min old-school mp3 i mina högtalare+ba, Melissa Horn som spelas. Känns underbart, vill lyssna mer på henne, ja på sån musik! (tips mottages tacksamt!).  Tänkte göra ett halvtappert förösk med Engelska C just nu. Bli klar med helvetet. Få ett G i kursen. Vill bara bli godkänd. Vet att jag kan prestrera bättre, men klarar det inte. Inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0