Träningsvärk.

Alltså igår, jag var helt mör i kroppen. Det kändes förjävligt.
Idag orkar jag knappt lyfta Nexusen.

Hatfaktor på träningsvärk - but it's worth it!

Startade filmen "Catch and release" igår, men jag hann typ se 5 minuter av den innan jag somnade. Har sovit fram tills nu, så trött var jag minsann!!
Ska ta och klä på mig kläder (gudföräldrarna uppskattar inte att jag går runt naken tror jag..) äta lite frukost, sen så blir det plugg som gäller! Tänkte sätta alarm på nexusen, så ringer den när jag måste ta pauser, typ som ett schema liksom?

Har ju redan anmält att jag inte kommer vara med på styrelsemötet ikväll, pga plugget, så nu måste jag sätta fart. Plus att det känns som att högen bara växer varje sekund!
Gud hemska tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0