"Var kreativ :)"

Vilket fint sms jag fick av K va?
Gosh, alla som säger att jag är kreativ har FEL, jag skojar inte... Hahahha jag sitter här och stirrar på Nexusen och bara "whuuuut???!?!"

Han får nöja sig med en bild (no dirty here inte!), mohahah!

Haft en jättetrevlig kväll med gudföräldrarna + deras vänner, jättetrevligt verkligen! :D Bråkar lite med min stora dator, Mini är den enda vars internet fungerar (tippar på virus/trojaner hos stora datorn...). Projektarbetet går framåt, håller på med källförteckningen, och det blir AWESOME!

Ska strax krypa ner, bara säkerhetsspara allting på externa hårddisken, se till så att all tvätt är ordentligt hängd, badrummet (you know, the usual), sen SÄÄÄÄNGEEEEN!
Förlåt, en snabbdusch att skölja av sig innan sängen, har ju rena lakan = mysfaktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0