Framtidsplaner

Jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker. Jag gillar kläder. Jag gillar skor. Jag vet att jag måste flytta snart. MEn so what.
Jag köper det jag vill ha och faktiskt behöver. Den ni!

Shoppade loss som en galning igår, höll mig under 1000:- strecket dock. Man måste ju få skryta lite?
Kom hem med 2 klänningar, 1 linne, 1 jeansshort, 1 marinblå byxor, 2 par skor, 1 almenacka o 3 böcker.
Ibland så lyckas man rejält!

Tänk om varje shoppingrunda kunde vara såhär. Att man bara kunde komma undan såhär billigt och vara nöjd? För det är väl huvudsaken huh?

Nackdelen är att min garderob är för liten. Jag få¨r inte plats med allt. Hoppas att dit jag flyttar att det finns plats. För annars kommer jag DÖ.

Och btw, kan bara uppdatera den här bloggen på mobilappen (iphone), de andra funkar inte inloggningen på, men det funkar på datorn?? Weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0