One step forward, and many more to go

Jag har hunnit ta en paus från bloggen. Behövdes tänkas på lite saker o ting, fortfarande osäker dock!
Jag har fyllt 19år, kulkul. Inte världens bästa födelsedag när man blir totaltignorerad o sårad av sin far. Men Tussen var där, och Gudföräldrarna såklart!

Jag har byggt flakräcke, då det som fanns var på tok för lågt. Öh. Vad mer?
Jo jag har fått alla säsonger av Greys Anatomy av syrran + pojkvän. AWESOME!

Taggar 4 skoldagar kvar till studenten. Extremt viktig dag måste jag säga!

Vad gör jag då den 8 juni?
Jo jag åker till skolan, förhoppningsvis är Frugan min med mig. Sedan fotas vi, har samling o yadayadayada. Utspring klockan 11:00.
Firas där, av de få människorna som kommer. Två plakat. Sedan står ombyte på schemat. För sedan skall det åkas flak o ha kul! 
När jag sedan klivit av flaket. Så kommer jag stå där. Full o glad. Men ledsen över att inte veta VART jag ska. Veta att jag inte har någon mottagning ALLS. Ingenting.

För hur man än ser det så har mitt liv fuckad upp sig tack vare det som hände för lite mer än ett år sedan (hänvisar till de tidigaste inläggen). Och det är tack vare det som hände som jag nu inte kan få fira min student som mina syskon fått fira. Tack vare det som hände som jag inte kommer vara helt överlycklig o arbetslös den 8 juni.
För jag är ändå fan tvungen att stå ensam stark genom allt. Hur full jag än blir den 8 juni så kommer det svida i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Linda

din familj låter jobbig. Var stark Helen. Du klarar det.

2012-06-05 @ 11:06:22
Postat av: Frugan

DU ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA!

2012-06-18 @ 17:16:30
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0