Bloggbristen

Ojoj! Förlåt att jag inte har bloggat, ser att ni däremot inte slutat kika in här Man tackar!
Har fullt upp med plugget, inte orkat sitta vid datorn heller, så mina hestar mår inte speciellt bra om man säger så. Pluggar körkortsteori så det sjunger om det, SNART smäller det fan! *hejjagärsåjävlanervös*

Börjat rensa mitt rum också, inför ommöbleringen. Lär blir asbra när jag är klar! Hoppas på det i alla fall. Kan ju inte plugga i rummet så som det ser ut nu liksom? Måste bara få med gudfar på tåget since frysjäveln ska ner i källaren och jag FÅR inte flytta den till mitt avsedda hörn som jag tänkt ställa den i? Snart flyttar jag den med eller utan honom, så får han flytta ner den i källaren själv!
Så det så!

Somsagt, i helgen och nu slutet på veckan; ni lär inte få några extrema uppdateringar, för jag är rätt så stressad med körkortsteorin! Måste få den att sitta, vill verkligen klara den!
Håll tummarna för mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0