Dammråttorna is everywhere!

Tjolahopp!
Idag var jag hemma från skolan för at 1) jag litade inte på mina gruppmedlemmar att de skulle ha måtten jag behöver, 2) kändes onödigt med en lektion, 3) jag vill inte till skolan 4) jag behövde verkligen få sova.

Så idag var jag hemma, sov till 11 typ (fett skönt!), gjorde klart vårt SvenskaB-grupparbete (whoopeedoo!) - min del av det i alla fall!, möblerat om rummet helt och hållet och gått mordmassaker på DAMMRÅTTORNA.

Herregudminskapare, jag borde fan köra storstädning mycket oftare, jag menar det verkligen. jag hatar möblerna i mitt rum, för de skapar såna där små, minimala luftrum där dammråttor kan klämma sig in i? Ni hajar va?
SÅ jag har gått loss med sopborsten och fått bort ALLT. Flyttat ett trasigt skrivbord som väger bly, min byrå som också väger bly, min säng vägde inte bly, men jag var så slut så den vägde alltså då också bly.
Vet att ni vill veta allt det här.
Så nu är mitt rum helt plötsligt mycket, MYCKET större, är så nöjd :')
Nu hoppas vi att den här ommöbleringen hjälper mig att trivas bättre i mitt rum (jag hatar mitt rum) så jag sover och pluggar bättre nu sista månaderna!

imorgon blir det samtal med APU-läraren, jag vill vara på golfbanan i Rotan, Sollentuna Golfklubb, inte Rotebrogolfbana (den ligger längre bort och jag kan inte cykla till den = motion javisst!). Hoppas jag får på nåt vettigt ställe i alla fall, kanske något som kan erbjuda sommarjobb? We'll see about that.

Nu ska jag ta hand om mina hestar, sen kaaaanske fortsätta slänga saker från mitt rum!

Kommentarer
Postat av: Elin

Så allt vägde bly? ;)

2012-03-20 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0