Dessa tre dagar..

Tänkte köra en summering lite kort (ja ni känner mig, lär bli längre) om vad som hänt de tre dagarna då jag inte varit inne här på bloggen?

I måndags var jag superlycklig över mitt körkort att jag bara sket i allting, jag var bara LYCKLIG!

I tisdags hade jag skola, segaste dagen på skolveckan. Men jag tog mig till skolan och överlevde (men det var som tortyr) de tråkiga lektionerna, jobbade ikapp lite på ritnings-uppgiften vi har. Kändes toppenbra!
Sen frågar Luleå om jag vill med på en studentskiva, SURE STUFF säger jag. Temat var i"Till Havs", jag valde att vara den lilla sjöjungfrun Ariel. Ni vet scenen där hon precis fått två ben och har ett vitt lakan på sig?
Anyhow, Man kan inte vara en brunhårig Ariel, så det var bara att fixa håret RÖTT.
Åkte in till Buttericks och köpte röd hårspray som Luleå då fick hjälpa mig att färga mitt hår med. Fint säger jag bara!

Skivan var bland det tråkigaste (fru, detta slår fan din) jag varit med om, men vi gjorde det bästa av situationen ändå.
Hem till mig, slagga och vila fötterna. ZZZzzzzzzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz...........

I dag (onsdags) så vaknade vi, var döda av för lite sömn, satte oss i bilen och körde mot Säby. Där bytte jag och Luleå plats, jag fick bilnycklarna då jag skulle få låna hennes bil till att ta mig til psykologen med. Första gången jag körde heeelt själv.
Jag tar gärna emot bidrag till egen bil, snälla?
Var så grymt skönt att känna mig som kungen på vägen! haha! Mitt samtal gick bra, tuffade mot Säby igen, dock liiite (läs dubbelt) för fort som man får på 110km/h-motorvägen...hehe. Får lätt panik när jag ser en polisbil som kör söderut, och börjar hyperventilera i bilen, hallå 3 dagar och POFF körkortet kunde ha rykt...

Men sen har skoldagen flytit på, även fått hem ett brev från transportstyrelsen som säger att jag kan hämta mitt körkort, och en räkning på tillverkningen av mitt körkort. 250kr är värt det!

Nu borde jag ta och ladda ett avsnitt av TSC, hoppa in i duschen, och krypa ner och kolla på det. Och sova gott, för imorgon blir det massvis med plugg, men även assistans-vikarie! pengar, mohahhaa bitches!


Kommentarer
Postat av: Frugan

HAHAHA om den slog min i tråkighet måste det varit jävligt illa.

2012-03-28 @ 22:23:50
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0