Detta lär gå åt helvete

Okej, jag har skrivit 1 1/3 av uppsatsen, bra jobbat?
DET ÄR EFTERMIDDAG NU FÖR FAN! typ middag juuu!!!
Åh! Blir så lack på mig själv att jag inte längre kan, att ingenting fungerar längre.
Att jag helt totalt blivit värdelös.
Fick syster min att hjälpa mig en bit med uppsatshelvetet. Vi brukar skriva likadant, och det är hennes genre jag skriver om? Eller ah, hon ärväl mer insatt i den. I ALLA FALL! Åh hatar att jag babblar bort allkting hela tiden. 
Det jag vill säga:
Helen, skicka in den jävla uppsatsen, fast den inte är 4 sidor, bli av med den, få ett IG and be fucking proud!
Fast ja, det där sista kan jag ju inte? För jag är inte ett dugg stolt över mig själv, över min prestation här, ingenting?

Och jag vet att jag kanske inte borde vara på bloggen när jag har rätt brottom att skriva skiten, men ibland behölver man en paus. Jag tar inte pauser för att jag är bakis (för det blir jag inte)  jag tar inte pauser för att jag VILL, jag tar pauser för att jag BEHÖVER det, och fan vad jag hatar uppsatsen.

burn in hell fucking essay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0