Fredag!

Ikväll var det meningen att jag skulle ut och parta? Liksom grattis till körkortet, men nej. Så blev inte planerna då alla fucktards bangade.

MEN, jag som vill vara social och ha kul (min nuvarande craving) fixade fredagskvällen ändå! Ikväll blir det nämligen bio med Sararo, vi ska se The Hunger Games! Sen efterråt blir det nån drink eller två på DAAM, mycket trevligt, mycket bra!
The Hunger Games Logo

Nackdelen är att jag egentligen kanske borde vara hemma? Min mage är i ett riktigt upror, ungefär som Grekland när hemligheten om ekonimin kom ut. Helt jävla galet, och jag känner mig bara så äckligt fräsch när jag rapar och det luktar apäckligt.
Ja, med andra ord får Sararo stå ut med mig ikväll!

Mötte upp pappa efter skolan (Tack Tussen för skjutsen) och fick en efterlängtad, ordentlig termos-mugg! Den är jättefin! <3
Detta innebär att jag äntligen kan dricka mitt te eller kaffe på ett vettigt sätt, då den jag har är rent jävla värdelös!

Nu ska jag ta och töja mina skor igen, kör lite varje dag så ordnar det sig säkert lagom till studenten! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0