Hashtag oväntat.

Alltså fan. Okej.
Idag har jag tjänat pengar, det är ju en bra sak liksom? Meeeeen jag skulle ju tillägna HELA denna fucking dagen till att varva körkortsteori med projektarbetet? Vafan?
Tydligen så hade gudmor räknat med  att jag skulle vara assistent idag, inga problem mig emot, men alltså, hon kunde sgat något? För när vi snackade om det så sa hon att hon skulle ha en assistent här idag (alltså kunde jag plugga!), men nej.
It was quite a suprise really...

Men nu sitter jag här, med en mängd arbete att göra på KORT tid. Känns inte bra alls, inte för fem öre liksom?
Så det blir till att kötta projektarbete i en timma nu, facebook stängs av och jag fokuserar, sen duschen och läggdags.
Vad fan hände med min idealiska lediga-för-att-plugga-dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0