Jag önskar att jag levde, på riktigt

Shit igår, fan vad snygg man blev på filminspelningen! Jag var statist, but still! Oerhört snygg, eller vad säger ni?
Sov typ ingenting på 36timmar, kanske inte mitt  smartaste drag att köra en all-nighter i fredags kanske?...hehe
OCH JAG ÄR INTE SÅDÄR BLEK, DET  ÄR LJUSET!!! (#MÅR ILLA)
pic.twitter.com/tkzACgNo

Nu sitter jag här hemma framför min älskade (hatade) dator och ska skriva klart en 4-sidors uppsats (jag har bara skrivit ½ sida....) med inriktingen: "Who is the real monster? Is it Victor Frankenstein himself or his creation? Is it Lord Henry or Dorian Gray, or perhaps even Basil Hallward? Who deserves the label ‘monster’?"
Alltså jag hatar uppsatshelvetet just nu!
Måste bli klar dock, deadline ikväll 23:59, satsar på att bli klar någon gång under eftermiddagen, så håll tummmarna. Har inte riktigt kommit in i mitt 'flow' ännu.
Sen har jag ju massvis med plugg att göra utöver den här förjävla uppsatsen. Kul.
Önskar att jag hade fluffbollen i knät nu, att hon var med mig och gav mig det stödet jag behöver. *avlider*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0