Jakten

Okej, jag har en vit studentklänning, en vit kavaj, en vit studentmössa med gröna detaljer, och min master plan är att ha ett par gröna klackar till denna outfit!

Jupp ni läste rätt, GRÖNA klackar!
Skiter fullständigt i om jag redan är 180cm lång, men jag vill ha klackar, punkt slut. Nu är kruxet bara att jag måste hitta dem.

Så kära läsare, ni kan väl ta och skicka i kommentarerna en länk till ett par gröna, nu snackar vi klargröna, inte lime, inte mossa, inte träsk, utan GRÖNT, gräsgrönt typ? något mörkare, NI FATTAR.
Kan ju ta och tilläggas att jag har 41-42  så underlättar om inte största storleken är 36... hehe, men 41 somsagt, pleeeeeeeeeeeaaaaaaaase, håll ögonen öppna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0