Känn ingen press

Körde igår, körde idag. Jag är härmed klar med alla moment inför uppkörningen!
Känns riktigt bra faktiskt! Men är så jävla apnervös som jag någonsin kan bli, vill typ inte längre? Iiihhh, så mycket hänger på MIG liksom, under de där 40minutrarna?
I'm so gonna die

Det gäller att jag har huvudet kallt och tar det lugnt, så klarar jag det. Eller det vill jag i alla fall inbilla mig.
Tänkte skriva klart mitt projektarbete ikväll, sen blir det ett eller två prov trafikteori + läsning i boken.
Här ska det inte liggas på latsidan denna vecka!-

Ska dansa med Junior imorgon också, lär väl bli att ta med boken och sitta och läsa den hemma hos honom typ? Man vill ju helst klara det på första försöket.

Sen så fick jag reda på att Papi inte kommer sitta med mig i bilen, för min egna skull, men att han vill. Och att jag inte FÅR skriva något på facebook, twitter eller tala om för någon av vännerna (sorry guys!) innan han fått reda på det.

Det känns ändå jävligt rätt, det är han som offrat tid att köra med mig, och hjälpt mig genom allt det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0