Killer heels

Tog precis av mig mina killer heels och räknade med att kunna gå normalt. Stapplade fram som om jag fick ett neurologiskt krampanfall. Härligt läge!

Gick och borstade tänderna, gjorde allt man gör i badrummet (ja ni fattar grejen) kom tillbaka till rummet och fick en tanke:
Om jag nu kan ha vanliga tjocka bomullsstrumpor
i skorna, kan jag då kanske vara barfota?
*le trying it*
IT WORKED
Kan jag nu må tro STÅ upp och GÅ i dem
*le trying it*
I'M A FUCKING PROFFESIONAL!

Åh så härligt, ska töja skorna liiite till vid tårna tänkte jag, och hälen på ena skon, men sen sitter de perfekt. Snacka om att jag älskar de här skorna, min älskade underbara killer heels.

Nu ska jag ta av mig skorna och lägga dem i sin lilla låda igen, och så ska jag krypa ner i sängen och sova. Imorgon blir det skola; samhällskunskap och religion står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0